Online efterfødselstræning

Kom igang, alt efter hvor du er med din krop – efter 9 mdr graviditet. Vi fanger dig på dit niveau og laver trænings- og  kostprogrammer online, så du nemt kan passe det ind i de pauser, som du har i løbet af en dag med en baby. Som nybagt mor kan det være svært at finde tid til træning og en online løsning kan derfor være det rette for dig!

En fødsel er en enorm belastning for kroppen og kroppen kan nemt se klar ud uden på efter en fødsel, men overhovedet ikke være det indvendigt. Hvis du går for tidligt igang vil du hurtig opleve at du enten bløder eller kroppen reagerer på anden vis. Din bækkenbund skal være klar og livmoder trukket sig tilbage. Så pas på din krop for du kan ødelægge den for altid, hvis du ikke lytter og går for hurtigt igang.

Hvornår kan jeg gå igang?

Det anbefales at du starter tidligst op 5 uger efter fødsel og gerne venter til 2 måneder efter du har været til 8 ugers tjek hos lægen og alt er vel. Er det ikke, så fortæl os om dine udfordringer også træner du udfra det.

Træningsprogrammer og øvelser online

Vi laver øvelser/programmer hvor du bruger din baby alt efter alder dvs baby motorik og mor bliver fit – følges ad
3 fokus punkter i træningen: bækkenbund, bugmuskulatur og bækkenstabilitet.
Træningsprogrammer til de følgende måneder efter fødselen
– 1-3 mdr
– 3-6 mdr
– 6 – 9 mdr
– 9-12 mdr
Programmer til barnevognsfitness

Du vil samtidig lære hvordan du kan tjekke om dine mavemuskler er samlet.

Hent vores E-bog Her

Nysgerrig på at vide mere?

Hent vores e-bog her og lær mere om hvordan

vi kan hjælpe dig til en sunderehverdag.

Tilmeld nyhedsbrev og modtag ugens opskrift

×